wtorek, 29 lipca 2014

Cześć wszystkim!

Mam na imię Marzena, mieszkam w Sobótce koło Wrocławia i jestem z zawodu dietetyczką. Zawsze lubiłam gotować, a w okolicach matury zainteresowałam się zdrowym trybem życia i eko żywnością. I o tym głównie będzie ten blog :) Znajdziecie tu dietetyczne przepisy, recenzje różnych produktów, praktyczne porady i wiele, wiele innych ciekawostek :)

Zdrowe jedzenie idzie w parze ze sportem, i choć nie jestem wyczynowcem, staram się zmobilizować, żeby ruszać się jak najczęściej :) Staram się, by był to zdrowy wysiłek - bez przeciążeń. Po prostu - jeżdżę często rowerem, czasem idę w góry, zdarza mi się wyskoczyć na basen albo spróbować jakiegoś sportu ekstremalnego na wakacjach :)

Jedna rada na początek: dziewczyny, głodzenie się nie ma sensu! Naprawdę lepiej przejść na jakąś zdrową dietę. Jedz mniej i zdrowe rzeczy, ruszaj się więcej - ot, cały sekret odchudzania :) Nie przejmujcie się, jeśli nie macie wagi idealnej - ważne, żeby BMI było prawidłowe, wtedy jest ok :)

Chciałabym przekonać Was na tym blogu, żebyście zadbali o swoje ciało i pokochali je! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates